måndag, juni 06, 2005

Student 2005

Tjolahopp!
Några dagar sedan jag skrev här nu.
Just nu är det mycket kring studenten, för det är ju på fredag!!! =D Mest kul ska det bli att så många människor som jag tycker så mycket om kommer till mig, det är det bästa! =)
Thova gick ut i fredags, önskar jag hade varit där men det var ju bal och så. Har inte hunnit prata med henne så jättemycket efter det, bara en kortis. Hon sa att det inte rikigt hade sjunkit in än, att man fortfarande var inställd på skola. Kan nog tro att det är lite så. Det är väl först i höst när man INTE kommer tillbaka till gymnasiet som man kanske hajjar...

Fick lite roliga länkar av Peter idag som jag har lagt upp här på bloggen.

Imorrn är det Lommarrännet, hoppas båten flyter!

Hmm...vet inte rikigt vad jag ska skriva. Ska käka snart ändå så jag bangar det här nu...

Ses... //Tilda

PS. Ha en fortsatt trevlig nationaldag! DS.

Inga kommentarer: