söndag, juni 26, 2005

Känslor, sex, kryckor och midsommar

Ett tag sedan jag skrev här nu.
Känslorna som jag hade/har är lättare att hantera så länge han inte är i närheten. Då känns det som att det går av sig själv. Och han har inte varit här på ett tag nu så det känns ganska okej faktiskt. Visst tänker jag på det....på honom...då och då. Men det går lättare iaf.

Jag måste bara säga att jag hade det mest fantastiska sex för ett par dagar sedan. Han har inte varit så...kärleksfull på väldigt länge. Inte nånsin tror jag. Det var så väldigt mysigt. Tänker inte dra några detaljer, det blir för privat. Men han var så underbar! Jag visste han är bra i sängen, men sååå bra...?! Han överträffade sig själv! =D

Sedan går jag ju på kryckor också, tänk vad klantig man ska va då. Men det går bättre nu, kan halta lite lätt iaf och det gör det lättare att ta sig från punkt A till punkt B när det är kortare sträckor! Skönt! Halva jag önskar att foten kunde bli bra NU. Den andra halvan önskar att det kunde ta lite längre än 2 veckor, typ 3 eller liknande, så jag slipper jobba över huvud taget. (Börjar påverkas av resten av samhället) För nu kommer jag dit så pass sent så det känns nästan onödigt.

Midsommar firade vi på Löparö. Min bror och mina kusiner och typ hela släkten var där. Johan Ulvesson var också där! =D Han har ju firat midsommar där förut, nu verkar det som om han har kommit tillbaka. Den enda som var jobbigt var foten, annars var det toppen!

Kilar nu! //Tilda

Inga kommentarer: