fredag, juni 17, 2005

Ljusnande framtid my ass

Nu har jag inte skrivit här på riktigt länge. Madde tjatar på mig så nu fick jag arslet ur vagnen så jag kunde ta mig i kragen...eller nått.
Jaha, så har man klarat av 12 år i skolan, det var väl trevligt. Än så länge känns det ingen skillnad, förutom den att man titueleras som arbetslös istället för studerande.
Har iaf fått tag på ett 3-veckors vikariat som tidningsbud. Det är ett tufft jobb men det är ju bara 3 veckor så det ska man väl klara av. Förresten är det bara amatörer som sover på natten. Man missar ju allt det fina, såsom soluppgången och fåglarnas första morgonkvitter. =P
Har varit till Norrköp och Konsum i Grind idag och erbjudit mina tjänster. Det togs glatt emot, det kändes bra. Hoppas de ringer. Ska till de andra livsmedelsbutikerna också, nån annan dag.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Jo jag har ju en del att skriva. Men det är ju min lilla hemlighet. Och J:s... *blink*

Måste kila och diska tror jag. See ya. /Tilda

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej!! :)
jag måste ju hålla koll på dig så att du skriver lite här.. man vill ju veta vad som händer efter studenten så man vet vad som väntar.. :)
vem e J??
nu är jag nyfiken.. du får inte skriva sådana rader som man inte förstår.. :) absolut förbjudet!! :) haha!!
ha de bäst gumman!!
kramizzar!!
//Madde

Tilda sa...

Haha. Det är roligt att ha hemligheter! =) Det är nyttigt att va nyfiken. Jag är alltid nyfiken! =) Ses gumman! *pussa*

Anonym sa...

Jaså man har satt myror i huvudet på folk nu, nästan utan att veta om det...?

Jobbigt för alla att vi tänker bevara hemligheten då, kan jag tänka mig...


/J