söndag, juni 19, 2005

Vad ska jag göra?

Oh herre min gud vad ska jag göra? Det här är så förbjudet så att det finns inte.
Jag upptäckte det igår, det som jag förnekat för mig själv ett bra tag. Och när han rörde vid mig igår....han stod så nära...

Nej Matilda, du får inte!! Du måste glömma bort, fortsätta att förneka! Att berätta det för Micke skulle krossa honom mer än någonting annat.
Det här är nånting som man bara inte får känna. Inte nog med att man aboslut inte får utagera det, man får inte ens lov att känna det, för det är så...fel. Slår man upp ordet "förbjudet" i ordlistan så står det precis det här... Fan också, fan fan fan!!

Madde får hjälpa, hon vet hon! Hon är så klok! Fast jag vet inte om jag kan berätta för henne heller. Vill ju säga till Micke så han kan hjälpa mig, men det går inte, oh nej oh nej!

Skit också...

2 kommentarer:

Anonym sa...

lilla vännen!!
jag gör allt jag kan för att hjälpa dig!!
man kom ihåg att du kan prata med mig JÄMT!! ALLTID!!
puss å kram!!
lov ya!
//Madde

Tilda sa...

Jag vet gumman! Glad att jag har dig som vän! Puss och kram, älskar dig!