lördag, juni 09, 2007

Sjunger i duschen

Mm det gör jag jämt. Can't help it :P
Idag sjöng jag bl.a. My Bonnie, fast jag gjorde om texten lite ;) Alldeles speciellt för dig min vän! (L)(F)

Var ska du ta vägen till hösten?
Du har oss i djup sorg försatt.
Vi kommer att sakna din värme,
och ditt vackra, klingande skratt.

Lotta, Lotta, av alla kompisar bäst du är.
Lotta, Lotta, du är oss alla så kär.

Det kommer att finns en tom stol,
där du skulle suttit med oss.
Den stolen den kommer att stå där,
tills du hälsar på oss förstås.

Lotta, Lotta, av alla kompisar bäst du är.
Lotta, Lotta, du är oss alla så kär.



Hmm, känns som om det skulle kunna klämmas in en vers till.
Få se nu om jag kan klura ut nån...


Men kanske när terminen börjar,
att allt ordnar upp sig till slut.
Om du kommer gående mot mig,
jag ger dig ett högt glädjetjut!


Hihi, japp där satt den! :)

Jag hoppas fortfarande...

Inga kommentarer: