måndag, juni 04, 2007

Mkt som händer

Ja, idag var första gången på länge man hade en lugn stund. Satt ute på uteplatsen och bara njöt av värmen. Fick lite färg också minsann, hihi. Börjar jobba på sommarbrännan redan nu, det är lika bra!

Igår var det födelsedagskalas, ett i Sollentuna och ett i Rimbo.
Och innan dess var det 4 timmars bowling. Puh, hektisk dag. Men vi kom hem, dock trötta som ägg, men helskinnade ;) Jag somnade i soffan till nån japansk rysare.

Och imorrn ska jag jobba. Har ingen lust, men det är ju pengar så då måste man.

Annars lägger jag ledig tid på bridge. För det är så skojsigt! Och jag lär mig nya saker hela tiden.
Nu behöver jag bara lägga lite krut på att kunna allt utan till (för än så länge fuskar jag lite genom att titta på mina diagram som jag har gjort) samt spelföringen, för den är katastrofal emellanåt. Men men, Rom byggdes ju inte på en dag..
Ser fram mot att åka till Jönköping HUR MKT SOM HELST!! Synd bara att det är samma vecka som Idre för jag hade velat följt med dit också!

Nej nu ska jag gå och knyta mig tror jag. Micke är redan på väg, jag hör hur han borstar tänderna.
Hejrå!

Inga kommentarer: