måndag, oktober 30, 2006

Mest skit idag

Japp så har det varit. Jag vaknade imorse och så var den dagen förstörd.
Har varit på introduktion till nya kursen idag och allt kändes bara usch och fy och blä och nä.
Vill inte, vill inte, vill inte!
Anki hade några bra ord, för hon kände lite som jag. Det var skönt för då kan det inte bara ha med Norrtälje-grejen att göra.
Nåväl orden var:

Ointresse
Fientlig
Håglös

Hur ska det här sluta? Kan knappast bli bra när man har sån här inställning från början. USCH!

Sen var det strul med abonnemanget med det löser sig nog nu tror jag. Hoppas jag!! Efter ca en halvtimme i telefonkö osv osv.

På väg hem i bussen när jag kände mig som mest nere, då tittade jag upp mot himlen. Och där lyste månen, lite svagt och lite suddigt, men den fanns där. Då log och och mådde genast bättre.

Ser fram emot fullmåne och stjärnklar himmel...

Inga kommentarer: