söndag, oktober 29, 2006

Hoppas hoppas hoppas

Var och spelade DM i Östhammar idag. Så jäkla nöjd, 1103 på 6 serier. Kändes skitbra, jag hade faktiskt ett spärrspel idag! Även om jag ibland hae onödiga missar och så. Men på det hela taget är jag så jäkla nöjd, och det ska jag vara också säger Micke. Och förstaslagen kändes också helt okej! Så det var riktigt roligt!
Nu är det bara att hoppas hoppas hoppas att det räcker till guldet! Får väl se efter imorrn när Maria och Jelle har spelat.
Men jag tror Jelle tar det. Hon är het just nu!



Tack för att du höll mig sällskap igår, du vet hur mycket jag hatar att vara ensam.
Det betyder mycket...
Filmen var skoj också! :D Kul att se dig skratta! Du behöver det nu när du har så trassligt.
Hoppas allt löser sig snart... Åt något håll...
*kramar om*

Inga kommentarer: