söndag, oktober 08, 2006

Can't you hear my heart beat fast? I want this to last...

Jag kan fortfarande höra din röst, när du sover här bredvid mig.
Jag kan fortfarande känna hur du rör mig i mina drömmar.
Förlåt för min svaghet, men jag vet inte varför,
Det är svårt att leva utan dig.

För varje gång vi rör varann, får jag en viss känsla.
Varje gång vi kysser varann, jag svär, jag kan flyga.
Kan du inte känna hur mitt hjärta slår fort?
Jag vill att det här ska fortsätta.
För varje gång vi rör varann, får jag en stöt.
Varje gång vi kysser varann sträcker jag mig efter himlen.
Kan du inte höra mitt hjärta slå?
Jag kan inte låta dig gå. Jag vill ha dig i mitt liv.

Din famn är mitt slott, ditt hjärta är min himmel
De torkar bort alla tårar jag gråter.
Vi har gått igenom både bra och dåliga tider.
Du hjälper mig upp när jag faller.

Inga kommentarer: