måndag, oktober 16, 2006

Helgen

Bowling för hela slanten idag. Först till Östhammar för att spela MED ungdomslaget. Där blev det en väldigt knapp vinst med 10-9, men kul hade vi. Mycket strikar, lite spärrar för min del. Kändes helt okej, var rätt nöjd. Bleb ju matchbäst ;P

Sedan tillbaks till Norrtälje, för att spela MOT ungdomslaget, i B-laget.
Där blev det 15-5 till oss, B-laget alltså. Var inte alls lika kul. Dels gick det sämre, och dels var det inte direkt spännande. Men ja, rätt kul ändå. Bowling är ju det ;P
Pelle tyckte jag behövde spärrträning. Haha, dagens understatement kanske ;P

Har inte hört nåt från T idag. Undrar hur han mår.
Funderade ett tag på att ringa, men jag ville inte tränga mig på så jag lät bli..

Nu måste jag ta itu med Mogges förbannade uppgift. Usch, orkar inte. Men jag får skylla mig själv som skjutit på det in i det sista :P


Hejrå!

Inga kommentarer: