söndag, april 23, 2006

Sista timmarna på påsklovet..

Och det känns lite kasst. Det var så mycket jag skulle ha hunnit gjort. Men jag kan inte komma på nått av det som jag skulle gjort, som jag faktiskt har gjort. Hmm..

I fredags var det meningen att vi skulle gymma. Men det blev inte. Istället roade vi oss med att sätta på sommardäcken på bilen. Och nu är den så fin så, för nu är ju originaldäcken på. Nu behöver den bara tvättas också.
Sedan shoppade jag loss med mamma i fredags också. Det var skoj! Köpte en kavaj och ett par byxor till, en ny jacka och ett par nya skor. Och behövde inte betala ett endaste dugg. Mamma behövde få skämma bort mig lite sa hon, haha. Inte mig emot.. :P

Sen igår så va jag ute med bowlingdamerna och åt middag och partade lite. Då hade jag på mig min nya kavaj. :)
Jag åt kött, det var mumsigt. Med jättegod BBQ-sås! Och sedan glass och jordgubbar! :)
Och jag och Madde skrattade åt Calcuttiska, haha. Ja, vi skrattade åt en hel del faktiskt! :) Det var skönt att skratta.
Sedan gick vi på Wallmans och där var ju mamma! :) Och gänget :) Och Emil *asg*
Nämen det var en riktigt skojig kväll! Tack för den! :)

Och idag.. ja, då är det mest..söndag..vilodag..
De sista timmarna på påsklovet. Det gäller att spendera dem rätt.

Nej nu orkar jag inte skriva mer.
C'ya around!

Inga kommentarer: