tisdag, april 18, 2006

Mikael <3 Matilda 3 år

Tre år sedan.. Oj oj, känns som igår. Men ändå så avlägset.
Jag gick i ettan när vi blev tillsammans. Nu har man varit arbetslös i snart ett år, som Micke sa.
Det blev ingen present och jag fick ingen av honom heller. Jo, boosterpacks *asg*

Men jag hade iaf sett till så att han fick jobba dag idag så jag kunde bjuda ut honom på restaurang. Det blev en lyxmiddag för 570 kr. Men det är trevligt att få unna sig det nån gång ibland också.
Jag åt entrecôte och Micke åt sirloin biff eller vad det hette. Vi garvade en stund åt namnet på biffen och undrade vad det var. Men det var gott iaf enligt Micke :)
Sedan åt vi en dessert som inte stod i menyn, glass med grädde, jordgubbar, marräng och chockladsås! *mums*
Fast man var så mätt efter varmrätten så slank det ner utan problem.

Ja det var vår 3-årsdag det.
Mysigt var det. Men den är ju inte slut än. Vi har ju kvällen och natten kvar.. hihi.. men den delen är cencurerad....................




****** **** **** *** **** *** **** ****** *** ***** *** ******
*** ** ****** ******* *** ****** ****** *** ***** ** * ** *****
* ** **** ** ***** *** ** ** ***** **** *** ***** **
*** **** *** *** **** **** ***** ***** ****
**** **** ** ****** *** ** ** ** **** ******
***** **** *** *** ** ******** ** **** **** *** *****
*** ****** ******
**** ****** ** **** **** *** ** ***** ****
*** ***** ** ***** **** ** ** ***** **

=D

Inga kommentarer: