onsdag, april 12, 2006

En dröm...

Det var ett nästan tomt rum, det var kalt på väggarna
och där fanns endast en stor säng och en liten byrå.
På byrån stod en liten lampa som lyste upp det annars
så mörka rummet. På den ena halvan av sängen låg jag
och på den andra sidan låg han, den mörke och snygge
mannen.. Där låg vi och småpratade och fnittrade lite
emellanåt. Jag kände mig lite trött så jag kröp tätt intill
honom och la mig på hans arm. Jag visste inte om han
skulle acceptera det men jag gjorde ett försök.
Och han protesterade inte utan öppnade villigt upp sin
famn. Han frågade om jag var trött och jag sa att ja lite
trött var jag. Jag vet inte hur, men plötsligt tittade jag
upp och såg hans antikte ovanför mitt. Han böjde sig ner
och kysste mig passionerat.
Min puls ökade och jag förlorade mig själv i tid och rum.
Plötsligt blev vi störda av en hög signal. Det var min mobil
som ringde. Jag svarade, fortfarande helt betagen av kyssen.
Mannen i telefonen lät uppjagad och smått irriterad och
frågade om vi visste var kvinnorna var, om vi hade hört
något från dem. Men jag sa att nej vi visste inte och vi hade
inte hört något. Ja det var ju typiskt hörde jag i andra änden
av telefonen. Eftersom dom var stupfulla och bara någonstans
i Sverige och inte hade de telefonerna med sig, eller så var de
inte på. Sedan avslutades samtalet. Rätt var det var fann jag
mig själv i hans famn igen, med hans läppar mot mina.
Men precis samtidigt backade vi undan och sa att nej det här
var ju fel. Men vi kunde inte lägga band på oss själva och jag
sa att nu spelade det ingen roll för vi hade redan gått över
gränsen, då kunde vi lika gärna fortsätta. Han kysste mig
igen och jag la armarna om hans hals och kysste honom tillbaka......

***************************************************************************

Typiskt att jag skulle vakna just när det blev som bäst.
Ja jag blev faktiskt besviken. Och sedan förvånad över att jag blev så pass besviken.
Trodde det där var bortblåst.
Och iofs, en dröm som denna behöver ju inte nödvändigtvis betyda något..

Well, it was nice while is lasted..

Kom på mig själv med att tänka på om han skulle kunna göra så i verkligeheten.
But you wouldn't even consider it now would you?

****************************************************************************

Inga kommentarer: