fredag, januari 01, 2010

Välkomnade 2010 med mina underbara vänner

Firade in det nya året igår tillsammans med mina underbara Madde och Crille.
Det blev supergod mat, fast vi glömde både vitlöksbröden och cheesecaken.. Sedan förflöt tiden snabbt i takt med att vi dansade och pratade i telefonen med killar som inte visste riktigt vilket lag de vill spela för..
Tolvslaget kom, vi bevittnade en färgsprakande himmel från Södra Bergen. På vägen hem igen var det NÅGON som mådde lite dåligt. Vi nämner inga namn men det var liksom slutfestat för honom kan man säga :P
Sedan följde några timmar med prat och skratt och lite dans för mig och Madde. Idag bitti var det dags att åka hem efter en trevlig kväll :)
Tack mina söta för en rolig nyårsafton!

Och idag blir det inventering på Willys. Kan knappt bärga mig, kan man inte få åka dit redan nu och börja? Det liksom kliar i fingrarna! OBS! Ironi!
Jag har varken tid eller lust. Men jag gör det ändå. För klubben. Hoppas fler tänker lika.

1 kommentar:

Madde sa...

ÅÅH DU ÄR BÄST GUMMAN!!
Vi hade grymt kul och jag är SÅÅÅ glad över att ha er!
Sunkrunkare är lustiga människor :P
Puss på dig! <3