måndag, januari 25, 2010

Dancing queens

Vilken härlig måndag det har varit!
Efter skolan mötte jag upp L vid torget och så gick vi till dansstudion som vi först inte kom in i för dörren var kodad.. Dansen var superkul!! Både L och jag vill fortsätta men vi kommer nog göra det på egen hand hemma för det kostar ju en del och så är det lite skador i fötterna och annat trams som ställer till det tyvärr. Men men, vi är ju så bra så vi behöver väl ingen lärare..!? Efter dansen gick jag till bridgen och kollade läget och blev bjuden på en kopp kaffe och sockerkaka, sicken tur man kan ha :D
När jag kom hem dansade jag och L och tillslut fick vi med J på det hela också och det spelades in med kameran så nu finns det en film som inom kort säkerligen hamnar på youtube eller fejan. Eller varför inte både och? Så bra var den :D

Inga kommentarer: