onsdag, januari 27, 2010

Snöoväder väntas

Idag skulle det visst bli snöoväder. Än så länge verkar det relativt lugnt, hoppas inte tågen blir inställda för jag ska till skolan.
Jag fick låna kameran av L så efter skolan blir det att åka till bowlinghallen och filma - inte när jag dansar utan när jag bowlar. Kanske inte världens bästa kvalitet men man kommer iaf se något sånär, kommer va till viss hjälp.
Nu ska jag packa mig i ordning här och bege mig ut. Brr, fryser redan nu när jag är inne, hur ska det då bli när jag kommer ut?

........................................................................................................

Lyssnar på Melissa Horn;

Du ville träffa mig i veckan,
det var nån dag som passa dig.
Du tog för givet att jag kunde
men du glömde fråga mig.
Ja du glömde fråga mig.

........................................................................................................

Idag dansar jag efter min egen pipa.

Inga kommentarer: