tisdag, december 29, 2009

En kväll i bowlinghallen

Har spenderat kvällen i bowlinghallen med möte och träning.
Först hade jag inte alls nån lust att ens annonsera om ett möte eftersom jag tänkte att det kommer nog ingen. Överraskande nog så kom det rätt många, och nästan hela a-laget var på plats vilket var skoj eftersom det inte brukar se ut så.
Sedan fick jag sagt det mesta jag ville ha sagt tror jag och luften fick rensas lite generellt bland laget. Vi sa (som vi alltid säger) att det måste bli ändring och att vi måste börja satsa ordentligt och bla bla bla. Och sedan åker iaf hälften hem efter mötet och tränar inte.. När man ändå är där liksom, vad är det man måste hem till då? Bonde söker fru? Ja inte vet jag, det gjorde mig ledsen iaf.. Men men, det var hur som helst kul att träna igen, har inte spelat sedan Hajen. Nu sitter jag här och luktar klotrent om fingrarna och ska nog snart gå och lägga mig och läsa lite Scott Kelby innan det är dags för John Blund att komma och hämta mig och ta med mig ut på äventyr.

På återhörande.

Inga kommentarer: