onsdag, december 30, 2009

2009 var året...

Tänker inte göra en sån där lista som summerar året som varit. "Kysste du nån, blev du kär i nån, dog nån" osv.
Nej istället gör jag en egen, kort summering av året som gått. Håll till godo.

2009 var året...

...då jag blev egen företagare
...då jag vann en fototävling
...då jag fyllde 23
...då jag blev faster till Isak
...då min farfar gick bort
...då jag blev hundbiten
...då jag (halvt om halvt) flyttade till Norrköping
...då jag påbörjade en ny utbildning (som jag är fast besluten att slutföra)
...då jag skaffade glasögon
...då ordet bitti fick en helt ny innebörd

...då jag återupptog bridgen
...då jag övertog rollen som UK för mitt lag
...då jag (vi) besökte Egypten för första gången
...då jag spelade Hajen Cup för sista gången

Summa summarum: Ett himla bra år!

Inga kommentarer: