fredag, augusti 21, 2009

UK

Så var man UK för Ankarets damer då. Men det blir nog bra. Det jag kommer att göra som UK, det gör jag för laget och för att jag tror på det. That's that.
Jag vet att jag har stöd från flera stycken så det känns bra. Och det är hittills ingen som sagt att de inte stödjer mig, och säger man inget så tycker man inget, så ser jag det, haha :P

Nu ska jag jobba lite. Kanske inte så kul att komma hem och jobba, men jag kan ju inte fixa med bilder och så i Norrköping, därför får jag göra det nu så här när jag kommer hem.
Ska fixa klart med Jill och Hasses bilder, hoppas jag hinner nu under helgen. Har ju nytt bröllop imorn = nya bilder att ta itu med. Och på söndag ska jag träffa ett nytt brudpar som jag ska fota i slutet på september. Fullt upp hela tiden. But I like it!

Inga kommentarer: