måndag, augusti 10, 2009

&%#/"!@&#%

Arbetsdagen började så bra - lite post och inga paket. Perfekt när man har reklam, då går det lite fortare iaf.
När jag hade kommit en bit på turen ringde bitr chefen och sa att mina 8 paket stod på en vagn och att jag var tvungen att vända och åka och hämta. Tilda blev NÅGOT upprörd över att de inte stod på min hylla utan man hade ställt undan dem på en vagn. Och de var inte så stora så att de inte fick plats på hyllan heller. Jo ett var stort, men när det är såna stora paket brukar de stå på golvet bredvid hyllan och där tittade jag imorse men det stod inget där.
Irriterad till tusen åkte jag och hämtade de förbannade paketen och då låg jag helt plötsligt efter i tid - jag som hade haft så bra tid på mig på morgonen. Tog ett par timmar att smälta det men sedan lugnade jag ner mig.
Tills mot slutet av turen, när jag skulle lämna av de förbannade paketen. Ja då var det naturligtvis ingen där som kunde ta emot dem så då fick jag åka tillbaks med dem till kontoret. AAAARGH!!!

Nej, måndagar är åt helsike, alltid är det nåt som strular. Skönt då att detta var sista måndagen för sommaren! Nästa måndag sitter jag istället på tåget ner till Norrköping och mitt nya boende!

1 kommentar:

Gisela sa...

Jag hatar verkligen måndagar!