måndag, augusti 24, 2009

Jobb på helgen, vila ut i veckorna

Då var man tillbaks i Norrköping. Känns som rena semestern med tanke på hur intensiv min helg har varit. Igår redigerade jag bröllopsbilder hemma in i det sista, tills jag kom på att jag hade bilder att leverera också till brudpar. Då blev det eld i baken, med skivor som skulle brännas och kuvert som skulle klistras och frankeras. Tyvärr hann jag inte färdigt men min älskling hjälpte mig så han skulle posta dem idag.
Har även skickat iväg färdigredigerade bilder till brudparet jag fotade i helgen. Spännande att se vad de tycker, jag gick utanför ramarna lite mer denna gång och tog lite mer vågade bilder. Hope they like it.

Nu har jag legat och läst på morgonen och insåg för en minut sedan att jag har ett lag att ta ut till helgens liga. Haha. Time to get to it.

Över och ut.

Inga kommentarer: