tisdag, maj 19, 2009

Shop til you drop

Dåligt bloggande här igår, bara ett inlägg. Men dagarna går så fort och jag har så mycket att göra hela tiden.

Igår eftermiddag tog jag och mamma en shoppingrunda på stan, vi var ute efter skor till mig.
Efter fyra kassar kläder hade vi ännu inte hittat några skor, hehe. Vi hade nämligen glömt att det fanns fler skoaffärer i Norrtälje än Enlunds och Fröbergs. På Skokanonen hittade vi slutligen ett par skor, typ ballerina. Så länge som jag har undvikit att köpa det, typ lika länge som jag vägrade Facebook. Men till slut blir man ju tvungen. Det finns ju inga andra typer av skor.
Jag gillar inte modet just nu. Det är skitsnyggt på många, men inte på mig och jag har jättesvårt för att hitta vettiga kläder, ännu mer vettiga skor. Jag passar inte i nåt. Modet är inte gjort för korta och satta människor - vi hober får klä oss i det vi redan har.
Jaja, det var en lyckad shoppingrunda iaf :)

Inga kommentarer: