onsdag, maj 20, 2009

Kvällsstatus

När man vill få till ett blogginlägg men egentligen inte har någon vidare inspiration kan en sån här enkel liten lista hjälpa dig. Den tar fullständigt död på kreativiteten men man kan inte få allt.

Humör: Lite PMS-varning faktiskt känner jag. Lite neggo sådär.
Gjort: Ätit god tårta och faktiskt pluggat lite.
Planer: Krypa ner under täcket och bläddra i senaste numret av DigitalFoto.
Lyssnar på: Ljudet av tangenterna när jag skriver.
Dricker: Ingenting just nu men ska nog ta mig lite vatten innan jag går och lägger mig, blev törstig av tårtan.
Äter: Nehej du, det får allt vara bra för idag!
Bästa: Att jag fick A på tentan. Vilken chock, men vilken glädje! :D
Sämsta: Nej, det kräver ju en hel lista till så det orkar jag inte gå in på nu.

Godnatt!

Inga kommentarer: