måndag, maj 04, 2009

Så inleds samarbetet..

Nu under kvällen träffade jag Emelie och Kim för lite plåtning.
Det var mest en test för mig och Kim, att se att samarbetet funkar, hur lång tid det tog och lite så där. Och så skrev vi på avtal :)
Kändes hur bra som helst, Kim var verkligen rar och verkade riktigt positiv till min studio och så. Blev alldeles jätteglad, ser fram emot att jobba med henne!

Emelie var mig en bildskön dam må jag säga. Har laddat upp bilderna på datorn och hon är strålande vacker!
Och nu har jag ju faktiskt invigt studion, mitt bland färgburkar, penslar och andra renoveringsprylar, hehe. Är ju långt ifrån klar med inredningen. Men det gick ju bra det med!
Här kommer lite behind the scenes i väntan på "the real thing" så att säga, hehe. Och nej, det var INTE så där Emelie såg ut i håret när det var klart. Även om vi pratade om att det var riktigt häftigt!

Inga kommentarer: