lördag, maj 23, 2009

Så här gick SM 2009 för Tilda

SM igår var väl ingen höjdare direkt. Men bättre än förra SM iaf, det måste ju vara värt nåt? Jag var nöjd efter de tre första serierna, det var inte alls några monstersiffror då, låg väl mellan 170-175 nånting kanske. Men det kändes helt okej tekniskt och så. Och då tänkte jag (min dumma idiot) att om jag bara kan hålla det här spelet nu så kan jag vara nöjd efteråt. Det räcker ju ingenstans men det känns bra och det är en skön känsla att kliva av med sen. Jo tjena, hann ju inte mer än tänka det så kommer 3 st 140-serier på varann och tekniken började krångla och allt kändes bakvänt.
Det här med att tänka positivt och att ha självförtroende - BULLSHIT! Funkar inte på mig. Jag måste antingen tänka negativt eller tänka blankt, då brukar det funka bäst.

Hur som haver, Micke spelade rätt så bra, han fick ihop 1674. Det är väl på vippen att det räcker till final men vi håller tummarna. Mathias spelade som en demon, så när som på en serie, men han fick ihop massor!

Själv ska jag istället satsa på RSI idag. Inte på att ta mig till final för det tror jag inte jag gör, det krävs bra nog mycket och jag har det inte i kroppen. Men däremot ska jag slåss med näbbar och klor för att vinna en fika av Nettan ;) Ska bli gött!

Inga kommentarer: