torsdag, november 20, 2008

Busy day tomorrow

Idag har jag känt mig mycket bättre. Men det har inte blivit mindre Sex and the city för det. Jag har nu plöjt igenom alla säsonger och nu har jag bara filmen kvar. Som lämpligen kom på posten igår. Den ska jag försöka hinna se imorgon, om jag får en lucka på ca 2,5 h i min relativt fullbokade dag.

11.00 - Photoshoot med.. en av mina modeller ;) Ska bli grymt kul, hoppas jag lyckas ta några bra bilder. Ska försöka rigga upp en väääldigt amatörmässig studio här hemma, med de material jag kan komma över. Det kommer att involvera ugnsfolie, ficklampor, böcker samt eventuellt en mattpiska. Sug på den ni ;)

17.00 - Klippning. Ska bli skönt att kutta barret för nu är luggen lång igen så jag kan inte ha den nere.

18.30 - Middag hos päronen. Ska bli mysigt. Det bjuds på lasagne minsann. MUMMA!

Mellan fotograferingen och klippningen tycker jag att jag borde hinna med filmen, men det beror ju alldeles på hur lång tid det tar, hur skicklig jag är med kameran.
Nåja, nu väntar sängen, nässpray och en bra bok. Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är fotogrejen en hobby eller något mer? Låter spännande hur som helst =). Tack för alla trevliga inlägg, du är bra på att berömma människor, det är desvärre nästintill unikt idag...

-Simon