torsdag, juni 05, 2008

Lite kul nyheter :)

Vem har egentligen ork att blogga nu när det är så fint väder?
Men solen har precis försvunnit från vår balkong så jag ska passa på att komma med lite nyheter.

Gjorde ju tenta igår. Det kändes rätt bra. Nu är det bara att hålla tummarna HÅRT i 3 veckor, sedan får man besked.. Hoppas hoppas hoppas! Orkar inte göra om den..

De ringde från Singing Bee igår. Jag har gått vidare till slutcasting!!!!! Iiiiiihh!! Fy fan vad kul!! Helt otippat, men fett roligt!! Det trodde jag verkligen aldrig!! Herregud! Jag bara log hela dagen igår! Ska bli jättekul att åka tillbaks dit och göra det igen! Weeeii!!! :D

3 kommentarer:

Almapower sa...

Fan va coolt!!! Grattis igen!

Anonym sa...

Grattis :)

Anonym sa...

haha glöm inte att det var jag som övertalade dig att skicka in ansökan och att jag visste att du skulle få komma med :P