onsdag, juni 18, 2008

Bridge och Singing Bee

Känns som att man är så där lagom engagerad i bloggen nu för tiden. Men tycker inte jag har tid.. Ska försöka sammanfatta lite vad som hänt den senaste tiden.
Ehm ja.. Jag vet inte om det hänt så mycket. Jo lite!

Vi har varit och spelat bridge igen, jag och sambon. Kom 4:a denna gången också! :D Delad 4:a, men ändå. Nån procent över medel och några fler brons. Härligt! Vi aeger älskling! :D
Och igår var jag på slutaudition för Singing Bee. Var kul! :D Kändes faktiskt bättre än första audition, kändes som jag sjöng fler rätt denna gång. Men men, vi får se hur långt det räcker. Jag har egentligen inga förhoppningar.. Eller jo, klart man hoppas. Men konkurrensen är ju stenhård! Förutom en viss kille, Madde vet vem jag menar. Hur fan gick han vidare?! Helt sjukt!

Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen. Va fan håller Sverige på med?!

Inga kommentarer: