söndag, november 01, 2009

Fullspäckad lördag

Igår var en ganska intensiv dag, men rolig!
Vi var först på stan, jag skulle köpa en vinterjacka och justera mina glasögon. Jag justerade mina glasögon, någon vinterjacka hittade jag inte. Istället köpte jag ett par byxor på Cubus och Micke köpte två tröjor på Dressmann.
Sedan gick vi och fikade, eller det var meningen fika iaf. Men det blev typ lunch, Micke åt en baguette enormous och jag åt en ost- och skinkpaj. Med tzatziki. Sedan när serveras det tzatziki till ost- och skinkpaj? Nåja, det var gott iaf.
Efter lunchen gick vi till Linden och kollade på Jill Johnson som hade en promospelning där.
När vi hade klarat av stan åkte hela gänget (jag, Micke, J, L och L:s kompis F) till Vilbergen och rullade boll. Micke kastade in 411 på två serier med hallklot och hallskor. Inte illa!
Kl sju hade vi bokat bord på en restaurang som Tias hade rekommenderat. Fem i sju ringde jag och frågade efter vägen, haha. Jag och mitt lokalsinne. Men det visade sig att jag var inte så långt borta ändå. Jag åt vitlöksbröd till förrätt, Micke åt toast skagen. Sedan tog vi varsin plankstek till varmrätt. Micke hade lite otur med sin mat, jag var kalasnöjd!
Efter det åkte vi hem och kollade på film men jag somnade (som vanligt) så det var inte någon större vits egentligen, haha.

Nu ligger jag här och bloggar och hostar och tittar på älskling när han sover. Så söt ^^

Inga kommentarer: