tisdag, november 10, 2009

Bridgenörden är i farten igen

Då var man åter på östgötamark, härligt!
Var hemma i några timmar, sedan iväg till bridgelokalen. Tilda <---NOERD. Jag vet. Men kan inte hjälpas, bridge är och förblir en himla kul och trevlig hobby :)
Fick äran att spela med Tias denna vecka också och vi slog förra veckans resultat genom att komma trea denna gång. Det var himla roligt! Vi fick lite bättre kort idag än förra veckan också. Nu dröjer det tills jag får spela med Tias igen. Men inte är det mitt fel iaf... ;)
Det dröjer dock bara nåt dygn tills jag åter sitter vid bridgebordet för imorn är det fyrmanna i Motala.

Ett litet tillägg:
Jag vill lägga jantelagen åt sidan en stund här och påstå att jag var absolut snyggast i bridgelokalen ikväll. Tack L för att du hjälpte mig med håret och för att du påminde mig om min nya tröja som låg i garderoben som fick göra debut idag.

Inga kommentarer: