måndag, december 29, 2008

Mitt 2008

Snodde denna lista från Sandra.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var med i tv :D

Dog någon som stod dig nära?
Ja farmor..

Vilka länder besökte du?
Grekland (Kreta) och Åland (Finland) om det räknas.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
21/8 - Inspelningen av Singing Bee

Största misstaget?
Att fortgå med min lärarutbildning så länge som jag gjorde. Slöseri med tid och pengar.

Bästa köpet?
Systemkameran! :D

Vad spenderade du mest pengar på?
Skulle tro att det är filmer :P Eller kameran. Jo måste vara kameran. Kan inte ha bränt 7000 spänn på filmer. Men det var ju ett engångsköp. Så jag vet inte om det räknas. Annars är det filmer.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Singing Bee! :D (Fan vad jag tjatar).
Och när Madde bjöd med mig till Globen! Du är underbar, love you!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Det är en hel drös så jag orkar inte ens lista dem.

Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen.

Blev du kär i år?
Jag var redan kär sedan tidigare ju :)

Favoritprogram på TV?
Här kommer det igen.. Singing Bee! :P Och Top Model som jag har följt nästan slaviskt nu när alla repriser har gått.

Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var på landet (Löparö) och åt en god middag med far, hans sambo och min älskling.

De bästa nya människorna du träffade?
Hmm, vet inte om jag träffat så många nya människor. Eller jo det är klart jag har. Men alltså ja.. Får nog säga Malins pojke, han verkar vara en sån där helylle kille, en riktig svärmorsdröm! Way to go girl! :D

Inga kommentarer: