torsdag, december 25, 2008

Dagen efter dopparedan

Hej på er!
Hoppas ni har njutit av mina rim under hela december. Nu ska jag börja blogga normalt igen.

Jag hade en helt underbar julafton igår! Det var sjukt mycket klappar, jag och sambon höll inte på att få hem allt. Jag kan omöjligt räkna upp allt, men lite av det jag fick var:

Kameraväska
Stativ
Morgonrock
Tofflor
Tröja
Pengar
Lotter
Presentkort
Extern hårddisk (640GB fick jag, Micke fick 1TB)
Nytt tangentbord + mus, trådlöst
Överkast
Mattor

m.m...

Som sagt, HEEEEELT sinnesjukt!
Alla var så glada igår och vi hade så mysigt! Längtar redan till nästa julafton ^^

Idag fortsätter firandet med späckat schema.
Först till Farfar i Älmsta, sedan till Crille för lite business (hihi) och till sist Edsbro med hela Mickes galna familj. Så det blir fortsatt julfirande för mig!

Inga kommentarer: