onsdag, juli 23, 2008

Kunderna snälla mot postis

Igår blev jag bjuden på fika hos en rar liten gumma, som bakar riktigt gott kaffebröd. Efter en mockaruta, en kanelbulle, en mjuk pepparkaka, sockerkaka och kaffe med påtår var jag tvungen att säga att nu är det bra, nu måste jag vidare. Men ooh vad hon talade till mitt kakmonstershjärta.

Idag fick jag en glass av en gullig gubbe som tyckte att det såg ut som att jag hade varmt i bilen (vilket jag har!) så då fick jag något gott att svalka mig med.
Vilka snälla kunder man har ibland alltså. Då blir man glad :)

Imorrn är det Örebro som gäller! Ska bli så himla kul, ser jättemycket fram emot det! :D En hel vecka med baaara bridge! :D Låter väl kanske inte dödskul för de som inte spelar. Men för oss om gör det - heaven! :D

Kommer tillbaks söndagen den 4 aug.
CIAO!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bridge?? Tre sang i zonen går alltid hem! Schlagerkung bloggar för tillfället från Barcelona.

Anonym sa...

Ja visst är det kul med bridge även om jag tyckte det var ett pensionärsspel innan jag började! Ha det så kul i Örebro och lycka till! Hamnar du i Umeå någon gång så är du välkommen att komma och spela hos osss :)

Anonym sa...

Och oss i kommentaren ovan är www.ruterklubben.se :)

Anonym sa...

äru postis ? ;) delar ut reklamblad o folk är ju så himla nice ibland ju :D