måndag, juli 21, 2008

Dagen

Måndag. Arbetsdag. Reklam. Segt.

Men träffade en trevlig tant idag som ville bjuda på fika. Tyvärr har man ju ont om tid på måndagar när det är reklam att dela ut (hade 3 buntar post bara, men typ dryga 30 buntar reklam) så jag sa att jag skulle komma in en sväng som imorgon och fika lite. Jag fick en mockaruta att äta på vägen iaf. Den var himmelsk!

Några minuter senare var jag in hos Crille och tittade på ursöta kissebäbisar, ca 5 veckor gamla. De skulle inte bli större alltså. Herregud så gulliga! Och så frågar han om man vill ha en. Snacka om att trycka på ömma knappar!

Bridge ikväll också. Gick väl något bättre än förra måndagen. Iaf kändes det så. Men jag spelar bara för att det är kul, har inga mål eller förväntningar.
Min mamma är så söt.
Bästa ikväll:
Jag: 2NT. Mamma: Knack. Mtv: Eh jaha? Mamma: Ehm.. nej men det är naturligt, 20-21. Jag: *ler*

Inga kommentarer: