måndag, mars 05, 2007

Toppenmåndag!

Jag trodde aldrig jag i mina dagar skulle känna mig glad och uppåt på en måndag. Måndagar är, och har ju alltid varit, måndagar liksom. Men idag har det verkligen varit en toppenmåndag!

Räknar upp anledningarna:

1) Ledig! Sånt är ju alltid skönt!
2) Har suttit och chattat med J till och från mest hela dagen :) Glatt överaskande att han hörde av sig!
3) Vinst i korpen med 14-4, och jag hade 639! :D Härligt med en formtopp! Hoppas den håller i sig ett tag!
4) Våren är på väg!
5) En av mina klubbkamrater sa till mig idag att det syntes på mig att jag hade gått ner i vikt! :D

Just nu leker livet! Och jag har en skön vecka också, två dagar i skolan, varav en av dem i studion vilket det inte krävs nån större ansträngning för!
Och så har jag äntligen bokat klippning, så på onsdag ska man äntligen få kutta barret!
Och helgen blir nog också kanon tror jag!

Klart slut, glädjetjut!

Inga kommentarer: