onsdag, mars 14, 2007

Namnsdag :)

Japp, idag igen. Var ju Viktoria i förrgår. Idag är det Matilda-dagen :)

Förkylningen börjar gå över, jag tror det är våren som får den att försvinna.
Underbara vår! Det är så härligt väder så man bara vill gå ut och vårskrika! Men det ska jag inte göra, för halsen är inte riktigt bra än.

Snart bowlingträning. Sen hem och titta igenom den där frukstansvärt tråkiga boken om Tekniken i musiken, med stavfel här och där som inte gör den ett dugg bättre.
Gillar verkligen inte Matz lektioner, och det är synd för man skulle kunna ha så jäkla kul på dem lektionerna. Men jaja, så kan det va.

Nu ska jag förbereda mig för träningen.
Ciao!

2 kommentarer:

madde sa...

just ja!! tack för påminnelsen! jag visste att det var matilda dagen idag och ajg hade tillochmed skirvit upp det men men.. GRATTIS!!

Tilda sa...

Hi hi, tack gumman! (F)