söndag, mars 11, 2007

Superlördag!

Usch, tror jag håller på och bli sjuk.. Har så jäkla ont i halsen idag! Och jag tror inte det BARA beror på att jag sjöng en massa igår kväll. För det ska gudarna veta, att sjöng gjorde vi!

Oj oj oj.. Vilken kväll det var! Först Så ska det låta. Eller, som jag kallade det; "Så ska det kanske inte låta, men vi har kul ändå!"
Det gick skitbra och alla tyckte det var kul! Vi hann inte riktigt färdigt så vi skulle fortsätta efter finalen sa vi.

Sen kollade vi på finalen i melodifestivalen. Och helt överraskande (NOT) så vann The Ark. Lite Carola-effekten på det, inte bästa låt som vinner utan bästa artist. Men så kan det va. Hoppas vi placerar oss högt nu då när vi äntligen skickar nåt som passar in i den moderna schlagern - Glamrock.
Hur som helst så blev det ju en hel del sjungande där också, till låtarna. Och jag höll utkik efter Madde hela tiden, men jag såg henne inte tyvärr :/ Men Madde, jag hade dig i tankarna hela tiden! :)

Sen efter finalen så körde vi vidare på Så ska det låta. Lite mer sång och sånt :P
Det lyckades bli lika mellan lagen, kanske tur det så blev det inget gnäll, hehe. Näärå! Haha, låter som om jag hade att göra med små barn ;)
Efter det åkte C och S hem. Då var det Sara, jag och killarna kvar. Och det blev mer sång, kan ni tänka er? Vi sjöng resten av kvällen. Ungefär tills Crille däckade i soffan.. Haha, han var så klockren! Ja han gjorde massa tokigt igår som vi har garvat åt idag.

Och imorse vaknade man kl sju. Tack för det Sara ;) Hahaha, näärå. Men nu vet jag att du är en morgonmänniska iaf ;P
Anders och Sara stack vid elva, sen har jag och Crille suttit och lökat typ heeela dan. Och garvat har vi gjort. Åt allt och inget.

Ja det var ungefär det. Nu ska jag lägga mig framför tv:n och löka lite till.
Hoppas jag inte har lika ont i halsen imorrn. Eftersom jag förmodligen måste in till skolan. Suck, på min lediga dag. Inte så lockande kanske. Men vad gör man? :P

2 kommentarer:

madde sa...

Det låter som att ni hade roligt i alla fall!! :D det hade jag med -tro mig!! :D

Tilda sa...

Jag tror dig! :)