tisdag, februari 27, 2007

True friends never let you down

Hur orkar man försöka skälla saker på andra hela tiden när man själv vet att det är en själv som orsakat hela problemet?

Ja det kan man verkligen fråga sig!


Skön vecka! Går bara imorrn, sen inte förrän på tisdag. Låååång helg! :D
Då måste jag försöka röja upp lite här. Frågan är bara var man ska göra av allt? Har ju ingen plats nånstans, hehe :P Men det får lösa sig. Måste verkligen!
Och sen på torsdag ska jag och baby sis på bio! :) Då kanske jag hinner städa här på tordag förmiddag för hon ville ju komma hit och titta hur vi bodde sa hon. Men det får hon inte göra förrän jag har städat, så det så.
Jag är verkligen superglad över att vi har kontakt igen! Hoppas bara det håller i sig! Man har ju blivit lite nojig när det gäller sånt. För rätt vad det är rycks vänner ifrån en.. Men Syster skulle aldrig svika mig, det vet jag! Därför jag tycker om henne så mkt ju :) Och alltid kan vi skratta och ha kul tillsammans, och prata om allt! Det är så en vän ska va! Det är därför jag kallar henne min syster, för en syster finns alltid där :)

Nej nu ska jag käka för sen ska mamma och jag iväg och lira bridge. Och då måste man va laddad för ikväll var det tävling med priser :D

Böes ;)

Inga kommentarer: