söndag, februari 25, 2007

Helgens händelser

I fredags var jag inte ens hemma. Jag åkte direkt till pappa efter sista praktikdagen på Länna. Haha, jag var ju nästan där då. Har aldrig haft så kort bit till pappa som jag hade då :P
Så grattade jag honom på födelsedagen och fick jättesmarrig middag, en av mina favoriter. Fläskfilé med svampsås och potatis. MUMS!
Sen kollade vi på Så ska det låta och sen låg vi mest och väntade på omröstningen av Let's Dance. Men den kom aldrig. Eller jo, det gjorde den väl kanske. Men vi hade somnat för länge sen då, hehe :P
Jag vaknade till vid elva-tiden tror jag, då bestämde jag mig för att det var dags att gå och lägga sig. Låg ju ändå bara och sov framför tv:n.. :P

Sen på lördagen var vi ute och gick med hunden. Och hälsade på farmor gjorde vi :)
Sen åkte jag hem och duschade bort allt hundhår :P
Vid typ halv fyra åkte jag till Syster Yster och fikade och snackade skit (bokstavligt talat :P).
Det är så härligt att vi har kontakt igen! :D Det är rätt kul, för det är som om vi har haft kontakt hela tiden. Vi tog vid där vi slutade på någe vis. :) Mysigt var det iaf.
Sen åkte jag en sväng till Edsbro, och så säger vi inte mer om det för det vi inte minns har inte hänt, hehehe :P
Hann precis hem till melodifestivalen gjorde jag iaf. Och Sarah Dawn Finer gillade jag skarpt så det var himla bra att hon gick vidare. Jag är alltid svag för en mäktig powerballad! :) Nån annan favorit hade jag inte direkt. Så jag var rätt nöjd med denna delfinal faktiskt. Men jag tycker fortfarande att dom kan ha EN tävling med hög kvalité istället för 4 st med halvdålig kvalité.

Idag var det match. Och vi åkte på dubbelpumpen. Trots bra spel. Men så kan det va.
Är nöjd med mitt eget spel också, 725 i första och 771 i andra. Inte så illa pinkat av en trähäst må jag säga! :)
Nu sitter jag här och pluggar. Man kanske skulle ta och få i sig nån middag också. Jag är så inne i mitt så det har jag totalt glömt bort.

Hej so long! :)


PS. Note to self: Ring och boka klipptid i veckan! DS.

Inga kommentarer: