torsdag, februari 01, 2007

Babbel babbel

Härmed vill jag stolt meddela att Matilda Bäcker, tidiagre känd som en av världens lataste, har GÅTT till bowlinghallen 3 ggr denna vecka! Heja heja!!! :D

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Kändes bra på träningen idag! Massa strike, alltid kul :D
Provade nya bollen, den funka ju bra kan man säga :P
Enda problemet nu är viktskillnaderna i mina klot. Men Micke säger att det är en vanesak och att jag kommer att vänja mig vid det. Så jag får väl lita på det då.
Sen är man ju totalt värdelös när det gäller spärrspel, men jaja..

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Usch, tråkigt jag har. Önskar keyboarden fick plats här hos oss, då kunde jag öva noter eller nå sånt.
Älsklingen får banne mig komma hem snart, då kan vi mysa ^^

Puss på er små troll :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är iponerad av folk som kan motivera sig själv till att träna.. hur gör man?

Tilda sa...

Träna och träna.. Nu pratar du nog med fel person :P