onsdag, mars 15, 2006

@ work

Var ett tag sen sist jag skrev här.
Har väl iofs inte hänt så mycket. Försöker komma på nått, men nej, det står still.
Onsdag, mitt i veckan.. Sitter på jobbet. That's right, you heard me. Hoppar in lite extra på NOTE nu ett par dagar. Rätt kul fast dött idag för alla är på konferans. Men skönt det med, då kan man ju t.ex. passa på att blogga =P

Skolan tuffar väl på. Ja inte matten då. Där tuffar det inte det minsta. Men jag kämpar så gott jag kan..
Om två veckor har jag iaf karaoke att se fram emot. Har jag hört..

Ska fika med L nästa vecka. Ska bli kul, har inte träffat henne på himmlans länge.
Hon kan nog hjälpa mig med matten också.

Ska träffa syon på måndag. Få ordning på livet och vad jag ska studera =P

Anyway.. Glider nu..

Hare så bra allihopa!

PS. Trevligt att prata med S idag. DS.

Inga kommentarer: