torsdag, mars 23, 2006

Det går framåt i matten..

Halloj allihop!
Om det nu är nån som läser.. hehe.
Nu är det torsdagkväll. Då är det snart helg. Gud vad skönt!
Fast jag måste plugga i helgen. Men jag hinner väl med lite annat också kanske. Typ Sims. Japp, har köpt Arbetsliv nu. Skitskoj! Och det går bra för mitt företag också, jag har ett elektronikföretag!
Men men, nog om det.

Idag hade jag matte. Prov nästa vecka. Men det känns rätt bra nu, L har hjälpt mig så idag räknade jag massor och jag förstod allt också! =D Det bara flöt på, det kändes asbra!
Men lär ju få IG på provet iaf, men men, då får det bli så.
Försökte få med L på karaoken nästa vecka också, hon lät väldigt sugen. Får se om hon kommer med, vi skulle höras.
Trevligt att ha återknutit den bekantskapen faktiskt! =)

Ska styra middag nu. Hare gött sötnosar!

4 kommentarer:

madde sa...

jaa.. jag läer här faktiskt!! :)

Tilda sa...

haha jag vet vännen :)

Halvseg sa...

jag läser oxå =)

Tilda sa...

I know, I know :)

Ni ska ha en elog för att ni gör det! Varsågod! *ger eloge, hur nu en sån ser ut*