torsdag, mars 02, 2006

Vettigt lov.. NOT!

Oj redan torsdag idag. Känns som om sportlovet bara har runnit ifrån mig.
Här är en lista på allt vettigt jag har gjort hittills:

- Sovit ut
- Jobbat

Ja, det var ungefär det. Men annars har lovet mest bestått av tv:n och datorn. Usch. Värdelöst.
Borde ha passat på att träffa kompisar och kanske plugga undan lite matte så jag inte halkar efter.
Och plugga lite till provet som jag har på måndag direkt efter lovet..

Pratade lite med T igår på msn. Vi kanske skulle ses nått. Om han bara orkar ta upp telefonen och ringa.
För jag tänker inte göra det den här gången, jag får ALLTID styra annars. Den här gången skrev jag klart och tydligt: Ring om du har lust att ses nått.
Så nu får han fan ta sig i kragen.
Ja, det var väl dom vänner jag hade liksom.. Jaja, så kan det vara..


Nya bilen går iaf som ett skott =D
Ska åka och tvätta den idag, tillsammans med mamma som ska tvätta sin bil.
Usch vad skitig den blev efter att Micke tog den till Bålsta. Men det är inget bra väder att köra ny bil i nu när det är så slaskigt överallt.

Kanske ska få i mig lite frukost. Vore mumsigt! =)
Ha det så bra alla mina små troll.. eller nått..

(F)(F)(F)(F)(F) till er som betyder något..

1 kommentar:

madde sa...

(F) tillbaka om de va mig du mena.. ;P