måndag, oktober 06, 2008

I brist på annat...

( ) Rökt en cigarett.
( ) Rökt en cigarr.
( ) Varit hög.
(x) Varit lite småfull.
(x) Varit så full att jag spytt, aspackad alltså.
(x) Varit bakis.
( ) Använt ett falskt id.
(x) Fuskat när jag spelat spel.
(x) Gått mot rött ljus.
( ) Inte duschat på två veckor.
( ) Suttit i fängelse / blivit arresterad.
(x) Dragit en nödlögn.
(x) Busringt.
( ) Åkt ambulans.
(/) Inte städat/dammsugit mitt boende på minst en månad.
(x) Haft känslor för någon som inte kännt samma sak.
(/) Dejtat någon från nätet.
(x) Blivit döpt i kyrka.
( ) Blivit konfirmerad.
(x) Förlovat mig.
( ) Gift mig.
(x) Varit på ett bröllop.
(x) Gått ut grundskolan.
( ) Skolkat från en lektion för att slippa skriva ett prov.
( ) Somnat i skolan.
( ) Fuskat på ett prov.
( ) Blivit avstängd från skolan.
(x) Haft ett eller flera sommarjobb.
(x) Tagit studenten.
(x) Spelat teater.
( ) Medverkat i en film.
(x) Gjort en snöängel.
(x) Kan sjunga utan att det låter förjävligt.
(x) Kan spela trummor.
(x) Sjungit i duschen.
(x) Sjungit i kör.
( ) Skrivit en bok.
(x) Skrivit ett manus.
(x) Skrivit en dikt.
(x) Övningskört
(x) Tagit körkort.
(x) Åkt bil
(x) Åkt tunnelbana
(x) Åkt tåg
(x) Åkt buss
(x) Åkt flyg
(x) Åkt båt
( ) Tågluffat.
(x) Åkt skidor.
( ) Åkt släde.
( ) Åkt på en kryssning med båt.
( ) Varit med om ett jordskalv/jordbävning.
(x) Varit på campingsemester.
(x) Sovit i tält.
( ) Åkt buss genom ett vinterlandskap en hel natt.
( ) Åkt över Öresundsbron.
( ) Bott i ett annat land.
( ) Har utländskt påbrå.
(x) Kan prata engelska.
( ) Kan prata tyska.
( ) Kan prata franska.
(/) Kan prata spanska.
(/) Kan prata danska.
(x) Har varit i Spanien.
( ) Har varit i Turkiet.
( ) Har varit i Italien.
(x) Har varit i Danmark.
( ) Har varit i Afrika.
( ) Har varit i Asien.
(x) Har varit i USA.
( ) Har varit i Sydamerika.
(x) Flyttat hemifrån.
( ) Rört en orm.
(x) Ätit en hel pizza själv.
( ) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.
( ) Suttit på ett tak högt upp.
( ) Sovit under stjärnorna.
( ) Gått och spått mig hos ett medium.
( ) Sett ett spöke.
( ) Sett något föremål röra på sig av sig själv.
( ) Hört fotsteg utan att någon varit där.
(x) Tror på tidigare liv, återfödelse.
(x) Har gått på någon sport på fritiden.
(x) Tagit smärtstillande.
(x) Tittat på en solnedgång.
(x) Blivit kittlad.
(x) Blivit missförstådd.
(x) Vunnit en tävling.
(x) Känt mig ensam och utstött.
( ) Köpt en familjepizza.
(x) Hatat mitt utseende.
(x) Tyckt om mitt utseende.
(x) Simmat i havet.
(x) Blåst såpbubblor.
(x) Fått en önskan inslagen.
(x) Hittat en fyrklöver.
(x) Hittat en femklöver.
(x) Burit en svart klänning.
( ) Pratat i telefon i mer än sex timmar i sträck.
(x) Haft en koja.
( ) Är rädd för att titta på skräckfilm ensam.
(/) Tror på Gud.
( ) Har blivit puttad i vattnet med kläderna på.
(x) Har en Britney Spears-skiva hemma.
(x) Glömt någons namn.

1 kommentar:

Anonym sa...

oj det var rätt mkt du hade gjort :p jag tar och lånar denna :P
om det är ok :P