lördag, augusti 09, 2008

Mysfredag

Jag och älskling hade mysfredag igår.
Först var vi på bio och såg den omtalade Mamma Mia. Och recensionerna stämmer - den var jättebra! :) Tyckte till och med Micke, som annars bara brukar vilja titta på pang pang. Så det var skoj! Och musiken, den är ju tidlös.
Sedan gick vi och käkade på restaurang. Det var gott och mysigt. Vi satt och pratade också. Älskar när vi gör det. För vi gör det inte så ofta. Bara sitter och pratar och verkligen lyssnar på varann. Var supermysigt ^^
Vi blev jättetrötta efter middagen så vi åkte hem och såg ett par avsnitt Scrubs. Jag somnade i soffan i vanlig ordning, älskling väckte mig vid tvåtiden och sa att nu var det dags att gå och sova.

Nu ska jag göra mig i ordning för ikväll är det 20-årspartaj. Min stumpa som ska firas ju! :D

Inga kommentarer: