lördag, augusti 30, 2008

Det händer saker mest hela tiden...

Herregud vad dåligt att jag inte har bloggat på ett tag. Har ju funnits en del att skriva om.
Kanske har jag tyckt att efter Singing Bee har det bara varit smågrejer i jämförelse :P Men ändå!

Jag har bl a varit där igen. På Singing Bee alltså! :P Fast tyvärr fick jag inte vara på scenen denna gång, var "bara" hejarklack åt Baste. Faktiskt var det så att jag inte ens fick vara i bild. Philip var fram till mig och sa att vi (jag och Madde) skulle byta plats. Jag frågade efteråt varför, då sa han att de inte ville att gamla deltagare skulle synas i bild.
Haha, har ni hört nåt så löjligt? För det första är det väl ingen som tänker på det när de tittar. Och för det andra, OM de gör det, vad spelar det för roll? Sa det till Madde efteråt att jaha, nu är man inte vanlig människa längre, nu är man kändis, och då får man inte visa sig hur som helst. Hahahaha!
Sedan träffade jag ett fan på bussen, som även var på min inspelning. Haha, söt gubbe. Tyckte det var synd att jag inte fick sjunga igen och så frågade han om jag inte skulle komma dagen efter och titta på en ny inspelning. Hahaha!
Och ja, sedan var det ju det snygga helvetet ;) Madde har nog en liten crush på honom, eller hur gumman? ;)

I torsdags var jag på bio med Ingela. Vi såg Arn 2. Jag hade lånat 1:an av henne också så jag kunde glutta innan.
Båda var bra tyckte jag, men jobbigast i tvåan var helt klart när hästen dog. Fy fan vad hemskt det var att se. Även om man vet att det är på lådsas. När barn och djur dör på film, det är hemskt alltså! *ryser* Men den var bra iaf. Tack så mycket Ingela, för att jag fick följa med! Och nu ska vi köpa Afrika också.. ;) *internt*

Ehm ja annars då? Jo skolan har ju börjat igen ja. Det är svårt att komma in i det igen tycker jag. Läser matte nu, då måste man försöka komma in i ett visst matte-tänk liksom. Och jag har inte kommit dit än. Men det kommer väl så småningom.

Nej nu börjar jag få skrivkramp i fingrarna. Nu har jag iaf uppdaterat er lite om vad som händer och fötter.

CIAO!

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha LITE crush? skulle nog säga mycket!! ÅÅÅH HERREGUD!! Vilket snyggt helvete!! ;)

Anonym sa...

hahaha ja du matte var aldig min grej... kom aldrig in i det där mattetänket!!!

Ha det bäst
Kram Elisabet

Anonym sa...

Vill du att din blogg ska bli till dagens blogg? Gå då in på min blogg http://Ferhat.blogg.se/ eller gå in på http://ferhat.blogg.se/2008/september/dagensblogg.html och kommentera om att du vill vara med. Glöm inte att skriva in din bloggadress och idag vid 16.00 tiden berättar jag om vilken blogg vinner. Så är du med?

Anonym sa...

Tänkte själv se till att se Arn 2, har inte hunnit med det ännu.

Sänder dig samtidigt en utmaning/reflektion som du kan fundera på att göra när du vill

http://enbart.blogg.se/2008/august/080815-enbart-utmaning-3.html

Almapower sa...

Det var mera dött på din blogg nu för tiden. Jag ska ge dig nåt att uppdatera: Gå in på min blogg och läs. =)