söndag, oktober 14, 2007

Äntligen hemma!

Nej jag tänker inte blogga om tv-programmet, även om det är kul att titta på ibland :)
Nu har vi äntligen flyttat, och det känns verkligen som om man har kommit hem! Vi har sååå himla fint och trivs så bra! Och det gör kissen med, hihi :)

Förra helgen var jag i Nässjö och spelade SM. Tog mig till final på mitt nya personliga rekord, 1147 på sex serier. Kändes askul fast jag fattade det nog inte riktigt förrän det var dags för inmarch. Då ville jag inte vara med längre, då blev det på riktigt och alldeles för pirrigt, hehe :P Men jag spelade och gjorde 1142 :) Tog mig inte vidare, bara nästan. Klappade ihop i sista serien. Men supernöjd ändå, hade jag aldrig trott. Lever på det självförtroendet än! :D
Vill ni titta på mig så kan ni gå in här: http://www.bowlstream.tv/ och sen till höger finns en länk till U23-SM i Nässjö. Krånglar lite med ljudet och kommentatorn i början.
Ungefär vid tiden 01:26:18 är det en intervju om mig :D Spana gärna in ;)

Spelade dubbelmatch hemma igår, puh, det var rätt jobbigt med 8 serier på raken. Men iofs så är det bra träning inför Hajen :D
Vi vann båda, vi är fortfarande obesegrade! :D Jag hade 732 i första och 747 i andra eller nå sånt tror jag. Nöjd :D

Nu sitter jag här med gosekatten i knät, han sover. Jag har fixat lite med nya gästboken och snart ska jag hoppa in i duschen, sen tänkte jag baka :D
Ska plugga lite också. Och så kommer mamma hit och hjälper till med lite ditt och datt. Så nu får jag sätta fart.

På lördag är det inflyttningsfest, wiihooo! :D Ska bli kul!

Puss på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååå vaa kul! jag kollade på klippet, inte hela men lite grann! vaa glad jag är över att det gick bra!! :D du ser - DU KAN JÄTTEBRA!! :D

Tilda sa...

Hihi tack! Jaa, jag kan ju faktiskt :D