onsdag, oktober 17, 2007

Hjärnan är inte riktigt med mig

Hahahaha, säger som Madde; det här var såååå roligt att jag måste kommentera det här!

För en liten stund sen ringde min sambo till mig och frågade om jag kunde hämta honom på jobbet om 10 min. Då sa jag förvånat: men jag har ingen bil. Jooo det har du svarar han. Då mindes jag att jag faktiskt tog bilen till busstation imorse. Hahahaha och den står kvar där för jag gick hem från station när jag kom hem vid sex. Lämnade stackars bilen kvar, hade glömt att jag hade den där. Hahahaha. LOL på den! Verkligen!



(OBS! Bilden har jag hittat på internet, det är inte vår bil. Fast vi har en likadan. Men i lite annan färg)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha! ASGARVAR! :D FYYYFAAAN VAA ROLIGT! :D HAHAHAHA!

det är inte lätt ibland alltså! :D hahaha

Tilda sa...

Hahahaha eller hur?!