onsdag, april 25, 2007

Dags att blogga lite!

Ja, jag fick en liten pik av Madde idag att det var dags att skriva här. Och jag har tänkt på det i flera dagar, ända sen 4-årsdagen att jag ska skriva. Har bara inte tagit mig tid. Dåligt av mig!

Nu är det nästan för mkt att skriva om. Bättre att bara låta fingrarna gå, utan struktur på texten för det orkar jag inte just nu.

4-årsdagen var mysig, vi var i Sthlm på planerat och gick på bio och såg The number 23. Jäkligt bra film som har fastnat i min hjärna, hehe :P
Sen åt vi italienskt. Mm, visst låter det fancy? The truth is.. att vi slutligen hamnade på Pizza Hut *asg* Men jag sa åt Micke att han fick INTE äta pizza. Så vi tog en varsin lasagne och så delade vi på en glass på det :) Så det var mysigt ändå. Och så satt vi där och pratade och pratade länge länge. Det var jättemysigt tyckte jag för det är inte ofta vi gör det!
Så det var en lyckad dag! Önskar många fler år med dig älskling, de 4 som har varit hittills har varit underbara! Du är den största kärleken! Jag älskar dig så himla mycket! (L)

Ja sen är det ju min praktik. Som är i 3 dagar till. Som går bra. Och det är kul.
Och jag har haft musikteori med barnen under veckan, och det går superbra, dom fattar precis och dom sa att dom tyckte det var roligt och att jag var bra på att förklara. Då växer man lite. Från 1,65 till 1,67, hahaha ;)

Ja sen är det mest bridge all övrig tid. Helt galen i det spelet alltså! Men det är ju så jäkla kul och jag vill lära mig saker hela tiden! Tror jag driver Staffan till vansinne ibland med mina frågor, haha :P Griper tag i han så fort han loggar in på msn och överöser honom med frågor. Och idag fick jag för mig att jag ville ha svar på en fråga precis just DÅ, klockan var väl 10 eller nåt på förmiddagen. Då drog jag iväg ett sms, haha. Men han är så gullig, han svarade så lydigt på mina frågor. Det kommer väl en dag då han bara ber mig dra åt helvete med alla mina frågor, hahaha. Men fram till den dan ska jag trycka in så mycket kunskap jag bara kan om detta underliga kortspel! :D

Så, nu har jag skrivit lite igen Madde ;)
Kommer inte på nåt annat som har hänt direkt.

Över och ut
/Tilda



PS. Grattis på födelsedagen! Du vet vem du är.. DS.

2 kommentarer:

madde sa...

tack! :) haha jag tyckte det gick lite länge mellan bloggtillfällena.. tillochmed att jag skrivit oftare och det har väl aldrig hänt? ;P hahah

Tilda sa...

Hahahaha näää det här var första gången! ;D