måndag, november 07, 2005

Råsunda Tournament

Halloj i stugan. Som man brukar säga. Eller nått...
Jaha, ännu en bowlinghelg förbi. Men jag har haft otroligt roligt! Jag vill tacka Emelie och Sofie så himla mycket för att jag fick vara med i ert team, också kanske bidrog jag ändå med en strike eller två?!
Jag har skrattat mycket iaf, speciellt tillsammans med Sofie. Det är härligt att se henne skratta och le. Synd att hon inte gör det i detta nu. För hon är så rädd att Gud ska kalla hem en av sina änglar...och jag är också rädd...
Men tillbaka till Råsunda. Vi kom iaf slutligen 7:a men vi har spelat och kämpat bra hela helgen så man får vara nöjd. Men om jag bara hade spärrat i sista rutan i 6:e serien...*suck*
Jaja, tack för bowling, skratt och choklad...

/Tilda

3 kommentarer:

madde sa...

det lät som en riktigt bra helg!! vad bra att du har haft det bra!!!
puss å kram!!

Nummerskylt sa...

Du gjorde allt mer än EN strike, det såg jag med egna ögon, ju.

Kul att se dig för första gången också! Hoppas vi ses igen någon gång.

Kram

J

Tilda sa...

Hehe okej, lite fler än en strike kanske jag gjorde. 4 då :P

/T